Glödande garn från mamma!

Igår när jag kom hem till mamma och pappa i Skåne efter 4 timmars försening, väntade ett stort nysta sockgarn på mig i mitt rum!

Varje novemberlov åker familjen till Weissenhaüser-strand i Tyskland. I en av städerna nära finns en jättemysig butik med allt från garn till pärlor, piprensare och lera.

Det är ett flerfärgat sockgarn från Regia i glödande färger, bokstavligt talat!




Färgerna påminner mig mest om elden som glöder i den härliga kaminen hos mamma och pappa!



Hoppas de blivande sockarna kan värma mig lika bra som glöden i kaminen!


Kommentarer
Postat av: Fale Artut

Man kan vissst komma med önskemål, efter jul blir det mera tid för kardning! Min mail finns på "visa min profil"

2010-12-21 @ 20:41:33
URL: http://faleartut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0