Varmt på fötterna

Nu är mina blå raggisar färdiga!
Passar verkligen bra eftersom alla mina andra par är nästintill döda nu!

Men eftersom att jag har så svårt att ge upp min kära sockar så har jag gjort ett försök till konstgjord andning. Jag har klippt av foten på dem, trätt upp skaftet på stickor och stickar nya fötter. Det är ju så onödigt att slänga hela strumpan när skaftet är helt intakt. Så nu stickas det ett par riktigt tokiga sockar i alla möjliga restsockgarn. Bild kommer så fort de är klara!

Här är mina blå sockar så länge.






Kommentarer
Postat av: Mia

Härliga blå sockar, är blåfantast! De behövs sannerligen nu denna kalla vinter1

2010-12-17 @ 21:33:28
URL: http://miastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0