Anna <3 Bokrean

Eftersom att jag älskar att läsa och slukar allt från Twilight-serien till Tusen Strålande solar och Gomorra så älskar jag såklart också bokrean.
Så jag passade på att förhandsbeställa en hel bunke böcker på adlibris. Jag tycker det är mycket lättare att sitta vid datorn och enkelt kunna och välja och vraka bland kokböcker, biografier och engelsk litteratur flera dagar innan rean börjar än att behöva trängas på bokia. Det är dessutom ofta billigare att handla böcker på rean på nätet.



Det här köpte jag på åretsbokrea, uppräknat nerifrån och upp

Botancia Rosor, den enda boken jag köpte på bokia
David Joyce - Bladverk
Robert Melin - En handbok i sushi (älskar sushi, både att göra och äta)
Aimee Liu - Flash House
Stephenie Meyer - Twilight (läste den första på svenska, men de andra på engelska så ville ha den på engelska)
Richard Branson - Arctic Diary
Malika Oufkir - Fånge i öknen
Leila - Bortgift mot sin vilja
Natasja T och Vera Efron - Såld
Cecilia Hagen - De osannolika systrarna

Hela kalaset, inklusive rosboken, gick på 475 kronor, mycket lagom för 10 böcker:)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Emhi

ooo najs! Det var längesen jag läste en bok.. (Om vi bortser från kurslitteratur!!) måste börja med det igen! :)

2010-02-27 @ 18:31:42
URL: http://lchfashion.blogg.se/
Postat av: Emhi

BTW har läst såld - riktigt dramatisk och hemsk berättelse!!

2010-02-27 @ 18:32:33
URL: http://lchfashion.blogg.se/
Postat av: Emhi

sv; aha! Ja, jag gillar gripande böcker - det känns alldeles för overkligt ibland =/ yes, jag älskar dem och för 250 spänn fanns det ju ingen tvekan om att jag skulle köpa hem dem. Har ni inte deichmann i närheten av dig?

2010-02-27 @ 23:06:07
URL: http://lchfashion.blogg.se/
Postat av: sannie

olika musikal,teater och foto skolor runt om i landet XD haha allt från bjärum till stockholm!

2010-02-28 @ 10:42:32
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0