Nagellack och wienerbröd

Tycker väldigt mycket om mitt nya, rosa nagellack från Depend. Den påminner mig om rosa läppar, hemmagjord hallonsorbé och varma sommardagar.

Idag har det varit töväder och det har droppat från alla tak och plaskat om fötterna när vi var ute och gick.






Var på Lundstedts och fikade, mandelmassa- och hallonsyltswienerbröd för min del och bananwienerbröd (ni hör ju äckligt det låter) för Philip. Vi var en sväng inom bokrean och handlade lite, och jag hämtade mina böcker från Adlibris också. Ska visa innehåller i paketet imorgon. Till Muffin köpte jag ett mytt, mörkblått halsband. Det blev väldigt fint till hans gråsvarta päls.




Ikväll har vi ätit räkor och rökt makrill. Blev inget vin för min del eftersom jag har haft feber och ätit panodil.

Nu ska vi se på film och mysa!

Puss på er!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0