Pizza och Avatar

Så, då har jag äntligen också sett den - Avatar. Jag brukar inte vara så snabb på att se nya filmer när de kommer, även om alla andra skriker så högt de kan att det är världens bästa film någonsin.
Visst var den bra, från början till slut. Men tidernas genom bästa film, njae, jag vet inte.
Jag kan inte låta bli att undra om folk tycker att den är bra för att man vet att den är den dyraste film som gjorts hitintills och för att alla andra säger att det är den bästa film de sett.

Blev hemmagjord pizza sen, jag gjorde degen och Philip allt annat. Det blev väldigt bra:)

Muffin har hittat en ny favoritsovplats. På Philips väska, eller som nu den senaste timmen - i Philips väska.



Här ligger han och myser som bäst bland Philips stickade koftor och tröjor. Katthår på kläderna är bara förnamnet. Får väl ta och dammsuga Muffin imorgon:)

Tror Philip ska upp och se på hockey klockan sex igen i morgonbitti - jättebra tycker jag för då går jag upp till färdig lagad frukost imorgon också:)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0