Dag 1 = Årets faceplant!

Vi gick up vid åtta och åt frukost, sen iväg till skiduthyrningen och köpte liftkort. När vi nästan nått toppen med liften ringer det och då ska vi tydligen åka till Dorf Gastein istället. Så det var bara att följa med liften ner igen.

Sen till det mer spännande - årets faceplant! Noll kontroll och ansiktet rakt ner i backen, näsblodet sprutade i en kvart. Blod på jackan, halsduken, byxorna och på Philips vantar, en fantastisk början på veckan om jag får säga det själv. En snäll kille stannade och kollade läget och gav mig papper till näsan, vilket var tur med tanke på hur länge det blödde.

Ner tog jag mig efter många om och men. Sen blev det till att gå hem och sova.

Nu har vi precis ätit och senare blir det utgång!







Låt er inte luras, jag har egentligen ingen aning om vad jag håller på med!

puss på er!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Ta det lungt min vän, vi vill ha hem dig i ett hel stycke! =)

Låter som du har kul, fortsätt med det! =D

2010-02-01 @ 12:04:27
URL: http://homeofeternity.blogg.se/hannaspyssel
Postat av: Margareta

Hej min lilla flicka!

Håll dig upprätt i backen och låt bli att ploga med nosen så ska säkert allt gå bra.



Kram

Mamma

2010-02-01 @ 15:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0