Laptop Skin

Har länge varit sugen på att köpa ett "skin" till min laptop. Men varje gång jag bestämmer mig för att köpa ett så lyckas jag aldrig välja ett för alla är så fina.

Nu har jag fått ett ryck igen och börjat spana, jag vill ha ett skin med mycket färg och jag fastnade för ett par stycken.

Men jag kan som vanligt inte bestämma mig..Synd att man inte har tre laptops så att man kunde klistra en på varje. Skulle jag köpa något av dessa skulle jag hellre kolla på baksidan än på framsidan av skärmen:)

Fler fina skins hittar ni på bluebox

Nu ska jag titta på BBC versionen av Pride and Prejudice och sticka på min näversjal:)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Emhi

Haha, ja önska sig kan man alltid :) O va bra! Tack! Ska försöka pula med det i helgen om tid finns! Kram

2010-01-28 @ 22:45:52
URL: http://lchfashion.blogg.se/
Postat av: lee

den är från H&M:), mumsig header:D

2010-01-29 @ 09:00:37
URL: http://leetornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0