Österrike

Åkte hem till Skåne idag för att åka vidare till Österrike imorgon. Lilla Muffin ska vara hos mamma och pappa över veckan så det var tvunget att åka hit först. Mysigt att träffa mamma och pappa en liten stund också´:)

Som vanligt var tåget försenat, idag skulle jag varit hemma klockan åtta och kom fram klockan tio, snacka om att jag älskar att hata SJ. Måste nog lägga in ett Anna Dissar inlägg om dem sen.

Men nu är jag hemma i alla fall! Mamma hade bakat bröd och lagat min favoriträkgryta som vi skulle ätit tillsammans, men jag fick äta den nu i efterhand istället. Såklart var det toppengott:)




Såhär snygg ska jag vara i en hel vecka, lucky me!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0