Kärlekssemester med stort K

I födelsedagspresent av min fina pojkvän och svärföräldrarna fick jag en kärlekssemester i Halmstad.

Så nu i helgen var vi där, min älskling och jag, och njöt av att bara vara och få ta hand om varandra, av god mat och av lite shopping.

Helgen i bilder ser ut ungefär såhär



Största räk-, kräft-, kallrökt lax- och kallrökt laxmackan som vi åt på vägen till Halmstad




Drack öl på Tre Hjärtan mitt i smeten




Mumsade i sig härlig sushi



Tramsade oss i provrummet på Monki (och köpte ganska mycket kläder)



Åt räkfrossa på hotellet och hade det allmänt jättebra och mysigt!


Jag har tyvärr inga bilder på den underbara trerätter middagen som var min födelsedagspresent från älskling.
Det var en toppenmysig helg, det var första gången jag var i Halmstad och det var definitvit inte sista gången jag åkte dit!

Puss på er!








Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Gott gott gott! :)

2010-07-26 @ 18:25:22
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0