Moffning

Moffar var ett sagodjur som min lillebror skrev historier om när han gick på mellanstadiet.

Men när jag gick på folkhögskola och studerade smyckedesign använde många av mina klasskamrater ordet "moffa" om att äta en massa skräpmat och snacks gärna i samband en dålig film!

moffa var precis vad jag och Isa ägnade lördagskvällen åt innan vi gick till Villandry för att se ljusen och fyrverkerierna. En massa snacks, Organgina mint och ett antal avsnitt NCIS!




Orangina Mint var väl så där, vi föredrar Orangina Grenadin!



Vi låtsades vara lite nyttiga så vi hade en stor skål bigaråer.
Min älskade pojkvän och min lilla kise fick titta på alla härligheter!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

gooott

2010-07-06 @ 19:38:32
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0