Macrons!

Det är inte bra när två kakmonster bor tillsammans!

När jag precis bestämt mig för att inte vräka i mig så mycket godsaker så kommer mitt lilla äckel till rumskamrat med en påse fullproppade med macroner - den väl mest hypade kakan på alla matbloggar, förutom cupcakes då såklart!



Här har vi hallon, pistasche och vaniljsmak - de med kaffesmak hann vi sätta i oss innan jag kom på att vi skulle fota läckerheterna.

Smakomdömet blir

Kaffe - bäst, mycket god moccaaktig smak!
Pistasche - mycket god
Hallon - god, men hallonkompotten tog helt över smaken av kakan
Vanilj- ganska blek och intetsägande

Men det var inte alls svårt att sätta i sig dem...


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0