Den femte boken i Twilight-serien!

Äntligen, det kommer ännu en bok i den underbara Twilight-serien!





Boken kommer att släppas den 5 juni, den engelska titeln är "The short second life of Bree Tanner", den svenska titeln är"Bree Tanners andra liv"

På svt's hemsida går att läsa

""Bree Tanners andra liv" berättar om den nyfödda vampyren Bree Tanner, som först dök upp i L"judet av ditt hjärta". Vi får följa de nyfödda vampyrernas förberedelser och jakt på Bella Swan och familjen Cullen, deras möte - och slutet.

-Jag är lika förvånad som alla andra över den här boken, säger Stephenie Meyer i ett pressmeddelande.

-När jag började arbeta med den 2005 var det bara som en övning i att utforska den andra sidan av "Ljudet av ditt hjärta", som jag just då redigerade. Jag trodde att den kanske skulle sluta som en novell som jag kunde publicera på min hemsida. Senare, när arbetet med "Twilightsagan - Den officiella guiden" inleddes, tänkte jag mig att Brees historia skulle kunna passa bra där. Men - berättelsen växte sig längre än jag hade förväntat mig, tills
den var alldeles för lång för guiden.

Karaktären Bree har även en framträdande roll i den
kommande Twilight-filmen som har premiär den 30 juni."


Någon mer Twilightälskare som hoppar högt av glädje!?

 

Puss på er!

 


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

wihuuu =D

2010-03-31 @ 20:42:06
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åhh äntligen! =)

Postat av: Emhi

MEN HERREGUD?!?!??!?!! DEN SKA JAG JU KÖPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-05 @ 09:43:05
URL: http://lchfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0