Fullspäckad kväll!

Hann klart med det mesta av det sista som är att göra på arbetet. Nu väntar bara att göra färdigt skötselplanen vilket jag hoppas på att kunna få lite hjälp med i morgon förmiddag.

Nu står min palek paneer och puttrar på spisen, halv sex blir det ett medelpass på Friskis. Sen blir det att slänga sig i duschen och sen på cykeln för att hoja ner till skolan och vara med på kvällens folkdans och senare pub. Funderade på att ta med nyckelharpan dit, men jag orkar inte släpa med mig den till Friskis. Jag får säkert låna Roberts nya harpa om jag är snäll, prova den lite i alla fall hade varit kul. Jag har inte spelat på så många utöver den jag har.

Nu blir det till att slänga i sig lite mat!:)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emhi

sv; Nej, inte så mkt faktiskt. Det visar sig att det kommer imorgon så det blir skoj! Jag beställde ju ganska mkt men jag vet att en hel del brukar sitta illa och då kan man skicka tillbaka det med befriande känsla! :)

2010-03-24 @ 16:24:42
URL: http://lchfashion.blogg.se/
Postat av: Johanna

En fullspäckad kväll minsann! Roligt att du fortafarande håller på med nyckelharpan (hade blivit lite besviken annars), du ska ju nämligen spela och sjunga om vi gifter oss <3

Postat av: Ludde

Duktig som tränar:D

2010-03-24 @ 19:31:45
URL: http://garcons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0