Bästa helgen!

Min Valborgshelg i Skåne har varit så bra att jag har haft varken tid eller lust till att spendera en endaste minut framför datorn, därför har det blivit minimalt (läs noll) med bloggandet.

Jag har istället spenderat tiden med att bekanta mig med min nya kamera, fira lillebrors 18 års dag, umgås med familj och vänner, pussa på min underbara pojkvän, äta god mat, basta, ta promendader längs stranden och baka sockerkaka med lilla mormor.

Det har blivit en hel del fotograferande i helgen så det blir nog ett inlägg av en bildbombstyp någon gång i morgon.



En bild från den underbara tulpanrabatten framför mormor och morfars hus.
Jag tycker nästan att tulpanerna är vackrast som de är just på denna bilden -
strax innan de slår ut!

Nu ska jag krypa ner i sängen och sovasovasova!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0