Muddar för ett bättre liv

Nu kan du köpa ett par handstickade muddar - handledsvärmare eller pulsvärmare om man så vill - och samtidigt ge ett barn i tredjevärlden tillgång till vaccin, myggnät eller en sagobok.

Genom att köpa ett par av mina handstickade muddar blir du varm om händerna samtidigt som du gör en god gärning.

Ett par muddar kostar 150 kr + porto & emballage för 25 kr, alltså 175 kronor totalt.
För varje par muddar jag säljer använder jag 50 kronor i Unicefs gåvoshop till det som är mest behövligt just nu. I nuläget är det bland annat myggnät, vaccin av olika slag, malariamedicin och HIV-test.

Är du intresserad av att köpa ett par muddar mailar du mig på [email protected] för vidare information




Muddar stickade gråmelerat och rödmelerat Kaunigarn, färgerna är därför något olika på de båda muddarna. De är 10 cm lång och 8 cm i diameter och ganska töjbara.




Muddar i rosaemelerat och gråmelerat Kaunigarn, de är därför varierade i färgerna Muddarna är 10 cm långa och 8 cm i diameter och ganska töjbara.

Så om det finns intresse för ett par muddar mailar till [email protected]!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0