Restvantar

Ett stickmål jag hållt på med ett tag är att sticka upp mitt stash med garner - det är både restgarner och garn som blivit över från tidigare projekt.

Nu har det blivit ännu något stickat efter rester från min första näversjal, ett par vantar i blåmelerat och gråmelerat Kauni-garn!




Det blev spiral stickning på ovansidan och "varannan" stickning på undersidan. Stickade efter eget huvud, eller
egna händer kanske man borde säga..Nej, men jag tycker bäst om att bestämma mönster allt eftersom jag stickar, jag tycker inte om att sitta med näsan i en stickbeskrivning!



Muffin tog såklart tillfället i akt att smita ut på balkongen men infångades av mina nya, supersnabba infångarvantar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0