Take a turn

Min blogg kommer nu att få en lite annan inriktning, eller snarare så kommer den att få en inriktning.

Jag har innan tyckt det är ganska tråkigt med enkelspåriga bloggar. Men jag har kommit fram till att det är klart att jag ska skriva om det som jag kan mest om och som jag tycker är roligast.

lillavackraanna kommer alltså hädanefter att bli en trädgård- och sticksblogg. Jag kommer skriva om det trädgårdsrelaterade som kommer i och med min utbildning men också som stickning som är ett av mina andra stora intressen och som jag väljer att ha med här på ett litet hörn.

Men jag har också ett tredje intresse - bakning och matlagning - och speciellt för detta ämne har jag startat en ny blogg, som är 100% i uppstartningsfas och som ska få en trevlig design innan jag faktiskt börjar blogga på den.
Jag skriver mer om den när jag och den är redo!

Nu kommer ni att kunna läsa om förökning, beskärning, trädgårdar, trädgårdslitteratur, perenner, sommarblommor, växtskydd med mera med mera. Jag hoppas att min blogg ska kunna bli en inspirationskälla för den som ännu inte upptäckt det fantastiska med att jobba med växter och såklart även för dem som redan har ett amatörintresse eller som jobbar professionellt med trädgård och redan kan jättemycket.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0