Nämen!

Titta vad jag hittade i skyltfönstret hos Deisy Design på Avenyn igår - en livs levande spinnerska!
Det var inte vilken spinnerska som helst, det var Mia i egen hög person som satt där och spann. Sämre jobb kan man verkligen ha!
Det var ju lite jippo, eller inte så lite egentligen, på Avenyn igår med ballonger, clowner, trollkonstnärer och andra street performers. Fick tillslut förklarat för mig  vad det hela handlade om - det var officiell våröppning på avenyn, alla restauranger och caféer hade öppnat sina uteserveringar, butikerna hade specialoffers osv.
En riktigt härlig idé! Synd att solen lyste med sin frånvaro bara, sol istället för disigt duggregn hade tagit upplevelsen ett steg längre..

Här sitter Mia i fönstret och spinner sarisilke för fulla muggar, utanför vandrar ett livs levande Mumintroll och allt är som det ska en vanlig lördag i Göteborg!



Kommentarer
Postat av: MiA

Vilken fin bild du tog! Snorkfröken och jag på samma bild har nog aldrig hänt förrut ;)

Hoppas ok att jag lånade den!



Såg att du anmält dej till kursen!! KUL!



Tjings

MiA

2011-04-03 @ 12:35:59
URL: http://minspiration.blogspot.com
Postat av: mia

upps, din reklam fick mig att klicka för att vinna en iPod, självklart gör jag det, eller?

Kul med Mia i fönstret :)

2011-04-03 @ 17:57:18
URL: http://mialivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0