Snyggemuggen!

Jag har ju glömt visa upp snyggemuggen som jag fick av Elin när hon hade varit på SIV på Grötö. Hon köpte den av visalisa som köper muggar på secondhand och skriver roliga, stickiga ordspråk på dem. Hur fin som helst är den och jag dricker numera te ur den varje kväll!

I knit so I don't kill people
Det finns ju flera sätt att tolka det det, "jag stickar för att hålla mig ifrån att döda" eller "jag är en stickande person och personer som stickar dödar inte".
Tummen upp för Lisa som gör såhär fina muggar! ..och för Elin som köper så fina presenter till en stackars trädgårdsstudent som inte fick vara på stickmässa utan på trädgårdsmässa istället







Kommentarer
Postat av: eddy

haha. jag känner igen det där... man får för sig att det är en superbra idé att köpa på sig en massa dragkedjor för alla de där neccererna man ska sy.... någon gång=)



vad snygg greapfrukten blev förresten=)

2011-04-26 @ 22:35:29
URL: http://blogg.passagen.se/eddysblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0