lillavackraanna - now also avaliable in english!

Jag har många vänner utomlands, efter resor, läger och utbyten med utländska folkdanslag och musikkårer. Ganska många av dem har beklagat sig över att de inte kan läsa min blogg. Så nu ska jag se till att de kan göra det, från och med nu kommer inläggen även att skrivas på engelska!


In English - I have alot of friends abroad, after travelling, camps and exchanges with foreign folkdancinggroups and orchestras. Alot of them have complained about not being able to read my blogg. So now I'm making that possible - for here on now my blogg will also be written in english!

if you finds mistakes please let me know, nobody's perfect as you know..

Kommentarer
Postat av: eddy

javisst är den fin.. ett loppisfynd såklart =) du får hänga med på en loppisturné någon dag..

kul, mailade elin också så det ska nog bli bra.. ska bli superkul!



kramkram

2011-02-24 @ 15:32:16
URL: http://blogg.passagen.se/eddysblogg
Postat av: eddy

jamen vad kul. klart vi kan ses...

imorgon är nog bäst för mig.. har lite hålltider dock... ska på en frukost med ett stort företagsnätverk och marknadsföra mig själv för lite jobb på morgonen men är nog klar vid 09.00 redan... sedan har jag dans vid 17.00 så mellan där är jag fri som en fågel.. lördagen är lite mer tight för min del och jag blir nog inte ledig förrän på eftermiddagen eftersom jag ska göra ett nytt danspass med en kompis under dagen... så det är vad som passar dig bäst=)

vad vill du hitta på då? några önskemål?

2011-02-24 @ 18:33:10
URL: http://blogg.passagen.se/eddysblogg
Postat av: eddy

vad sägs om en pajfika vid två på mitt absoluta favviscafé här i stan?? ta med dina stickor så kan vi hänga en stund=)



hur väl känner du till stan? vet du var vasaplatsen ligger eller vill du ses på nått annat ställe som du hittar till??

jag kan ringa dig imon annars så kan vi bestämma ngt om du känner dig osäker...



kramkram

2011-02-24 @ 20:49:16
URL: http://blogg.passagen.se/eddysblogg
Postat av: eddy

haha... vasaplatsen spårvagnshållplatsen är taget! kul att du vill ses förresten.. en annan dag kanske jag kan komma och besöka dig och klappa lite på din spinnrock=) vi ses imorgon klockan två då=)

sov så gott

2011-02-24 @ 22:16:40
URL: http://blogg.passagen.se/eddysblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0