Asterix

Det här är Asterix, min storebrors katt.
Han har en väldigt starkt personlighet och blir lätt sur, särskilt om han blir tillsagd av min bror.
Asterix har tummar, ibland undrar jag om surheten sitter i dem...



Asterix kan bli lite arg när man håller honom om han sur redan innan..



Sen när Asterix blir glad igen vill han gärna leka i sin tunnel som är hans favoritleksak, näst efter efter hans gröna, glittriga pingelmus



Sen när Asterix har busat en stund så kan han bli lite trött och ta en liten vilostund i tunneln..


Kommentarer
Postat av: Garntrollet

Åh, vilken stilig kattherre! Gulligt med tummar på en katt :-)



Visst är det roligt med många gamla knappar! (Inlägget ovan). Jag har också flera kilo knappar som jag fått av en kompis, då hennes framors syster (phu...) gick bort. Det är alltid bra med en knappsamling. Fast jag är väldigt dålig på att använda knapparna. Och jättefina muddar! Snyggt med pärlorna.

2011-03-06 @ 17:32:32
URL: http://www.garntrollet.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0