De sista guldklimparna

Hösten är verkligen här nu.
I fyra dagar har jag varit inne och varit sjuk, blåset har piskat regn mot rutan.
Men idag mår jag bättre och vädret mår också bättre.
Solen skiner och himlen är blå, det är inte jättevarmt med det är höstdoft i luften.
 
Tomatplantorna sjöng på sista versen så jag skördade av de sista mogna och återbördade plantorna till komposthögen, det blir fin ny jord om något år.
 
De sista gulklimparna av Orange Quartz ska få göra några getostgratinerade rödbetor sällskap som en något försenad lunch
 
 
 

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Tack så hemskt mycket för dina ord :) det värmer!

2012-10-07 @ 18:02:16
URL: http://www.brownsugar.blogg.se
Postat av: B R O W N S U G A R

Svar: Ja men precis. Enstaka sminkförbättringar anser jag är helt okej! Men när dom tar fram lösa skuggor och sånt som ramlar ner på sätena.. nja, där går min gräns iaf :D

2012-10-07 @ 22:59:00
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0