Färgglad söndag

Färgade garn i söndags med farmor Bep som sällskap.
Jag färgade garn till en mössa och Bep till att sticka Sokkelo vantarna till sitt barnbarn Ines.
Farmor Bep var helt lyrisk över att hon fick vara med och färga, riktigt härligt att se henne "go wild" med färgburkarna. Hon sa gång på gång "tänk att man kan lära sig något nytt vid min åler", bättre sällskap en så kunde jag inte ha haft!
 
Beps fina flerfärgade sockgarn i lila och cerise hann jag inte får med på bild, men såhär blev mina härvor!
 
Lite galet rosa garn..
 
..och lite mindre galet lila garn!
 
 

Kommentarer
Postat av: wilhelm nilsson

Tänk vad du kan vara glad som har en farmor i Holland och en Sverige. Det är det minsann inte alla som har det så bra. Underbara färger på ditt garn, du har verkligen utvecklat dina talanger.Hälsningar pappa

2012-09-26 @ 19:53:52
Postat av: Maria

Underbar rosa färg! Du är så himla duktig!

Svar: tack! :) Den är lite crazy men jag gillar't!
Anna

2012-09-26 @ 20:47:04
URL: http://www.pysselochknap.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0