Gråt inte över spilld mjöl(k)

Gråta över spilld mjölk är något man har fått lära sig att inte göra, men idag övar jag mig i att inte gråta över spillt mjöl!
 
Idag när jag kom hem från jobbet upptäckte jag nämligen Heike, chefens hund, hemma hos mig, hon var helt vit i ansiktet. Hon slickade sig runt munnen och slank illa kvickt ut.
När jag kom in i köket upptäckte jag vilket brott hon hade begått. Hon hade bitit sönder en kilos påse mjöl och trampat runt det i hela köket.
Inte nog med att hon spritt mjöl i hela köket, hon hade även hållt på att slicka på det så att det hade bildats en härlig deg som fastnat på golvplattorna i köket.
 
Så nu har jag städatstädatstädat, så nu tänker jag hålla helg och verkligen njuta av det!
 
Heikes fredagsöverraskning..
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahahahaha! Näääe... :P Jag har en kompis vars hund först hällde ut en full förpackning m oboy i hela lägenheten, för att sedan slicka upp allting, bli dålig i magen och kräkas upp det. Sen fick han tag i en burk med florsocker, och min smarta kompis använde blöt golvmopp för att försöka torka upp det. Du som bakar vet ju vilka egenskaper florsocker och vatten får ihop ;)

Svar: mmm, glaserat golv, låter gott det. Kan tänka mig att hunden blev peppad på det! :pHoppas inte att dina två änglar har för sig något sådant!
Anna

2012-09-14 @ 20:27:36
URL: http://fiaelise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0