Slöja?

Jag och Isa är väldigt bra på att underhålla varandra, det kan vara med diverse sånger, danser, skämt eller berättelser om drömmar - imorse löd Isas dröm - jag skulle giftas bort, hon skulle följa med mig för att gå på café med min blivande man, han klagade inför henne att han tyckte att jag var för mager, men att jag nog skulle kunna duga som fru i alla fall...

Idag efter kvällsmaten blev det istället ett slöjinferno!

Isa har ganska ofta slöja - inte ofta så som muslimer bär sina, men ändå en slöja över håret - något som jag tycker inte passar mig så då skulle hon såklart klä mig i en. Vi hade oss några ganska goda skratt och här kommer några bilder!

Märk väl att detta inte var för att driva med muslimer eller med kvinnor som bär slöja, jag hoppas att ingen missförstår eller misstycker.



Isa envisades med att ikläda mig den bruna, fula slöjan och starkt hävda att den passade mig jättebra.



Gör mitt bästa för att se ut som en from kvinna medans Isa posar som vanligt!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0