Tours

Igår körde vi till Tours som var Frankrikes huvudstad innan Paris blev det.

Alla har sagt att Tours är så fint och det står så om det i min turistguide också. Men jag och Isa måste ha besökt helt fel delar för vi tyckte inte att Tours var så fint och flärdigt som alla beskrivit. Men vi hade ändå en trevlig dag!



Vi tog vars en god kaffe och jag fyllde på förrådet med mörk choklad när vi kom fram, Isa hann svepa två expresso på loppet av två minuter!



Älskadr den här serien glas och koppar från Bodum, perfekta både till kalla och varma drycker, ska nog investera i några sådana när jag kommer hem!



Detta var väl det enda stället som var lite spektakulärt i staden, två stora fontäner och några klena sommarbloms planteringar.

Vi fick i alla fall dricka god kaffe, köpa mörk choklad och shoppa på H&M, kändes mycket exclusivt och bra!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ser alldeles underbart ut! =) Ser ut som ni har fint väder! Här hemma regnar det, haglar och är allmänt värdelöst! =)

2010-06-20 @ 18:51:09
URL: http://homeofetenety.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0