KnitNo update

Fick svar från KnitPro - de hade aldrig hört talas om det här problemet innan, träslaget de använder - björk, är högkvalitativt osvosv. Men om jag lämnar in stickorna där jag köpte dem skulle jag få tillbaka ett par. Samt att de ville att jag skulle skicka bilder och senare även stickorna till dem för att de skulle kunna undersöka var som gått snett.

Mitt svar blev att jag bor 500 km (true story) från affären där jag köpte dem och att det kommer att dröja ett tag innan jag åker dit igen. Samt att jag, i min tro att detta var stickor av hög kvalité, inte sparat kvittot och därför kan få problem att få ett par nya stickor hos återförsäljaren.
Så mitt förslag blev att om de fortfarande ville ha stickorna - det blir en extra kostnad för mig att skicka dem till företaget i Tyskland i INDIEN sål vore det en fin gest från företaget att skicka ett par stickor i retur.

Så, nu får vi se vad som händer..

Kommentarer
Postat av: Elin

Ha ha, låter som om du fortfarande är rätt putt på dem :) Go girl! Själv tycker jag att de kan skicka dig ett lyxkit :)

2011-04-05 @ 16:23:52
Postat av: miastickar

Hoppas det löser sig!

2011-04-05 @ 19:47:39
URL: http://www.miastickar.blogspot.com
Postat av: eddy

haha=) tack. ja jag blv så nöjd. tusen tack för att du lärde mig.

jag fick själv testa knit pro idag.. funderar på att köpa mig en slang och ett par taggar. vad säger du? värt att satsa? krameli

2011-04-05 @ 20:01:30
URL: http://blogg.passagen.se/eddysblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0