Roses are forever

Tour de Fleece andra härva är nu färdigt!

Låt mig presentera Roses are forever, entrådigt, 482 meter, 100 gram, BFL ullen är färgad av Mia.

Väldigt trevlig att spinna och jag har fortfarande ett topsband kvar plus lite till från det andra topsbandet som inte fick plats på härvan. Jag har inte bestämt om jag ska spinna det nu under Tour de Fleece eller om jag ska börja spinna min handfärgade babyalpacka som jag färgade hos Lena tidigare i år. Det blir i alla fall en rejäl minskning av stashen och en ökning av garner. Får börja sticka av mina handspunna snart..Av Roses are forever, ska jag i alla fall sticka en Candleflamesjal!






Kommentarer
Postat av: MiA

Så vacker din härva blev :)

2011-07-07 @ 17:54:38
URL: http://minspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0