Surdegsbröd och solsken

Det har varit alldeles för fint väder idag för att sitta inomhus och blogga!

Istället har jag varit ute och åkt longboard, det blev en rejäl sväng ner till hamnen. Där har finns ett jättefint trädäck i nivåer ner till vattnet i gästhamnen. Där spenderade jag två timmar i solen med en mjukglass, aftonbladet och som gräddet på moset ringde bästaste vännen Becc som har var har varit i Sverige i helgen så då passade hon på att ringa mig. Det var första gången på över tre månader som vi pratad i telefon, härliga en och en halv timme hann vi med innan mitt träningspass började. Förr, när hon fortfarande bodde i Sverige - hon bor i Norge nu-, så brukade vi prata i flera timmar ett par gånger i veckan. Jag har verkligen saknat det!






På eftermiddagen blev det brödbak av degen jag satte igår. Patas bravas fräser och väser i ugnen och till det blir det bönburgare.

Jag tror att det är den bästa söndagen sen snön kom!

Puss på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0