Silke - UpDate!

Igår fick jag hem mitt vackra silke - jag ser verkligen fram emot att börja spinna av det. Men först ska jag spinna färdigt garnet till ett vitt och beige ullgarn, som ska göras tvåtrådigt och sedan bli ett par pulsvärmare. Så jag får ha lite tålamod!

Men det blev i alla fall mycket klämmande, kännnande, beundrande och dragande. Fibrerna verkar vara väldigt långa, så man måste hålla fingrarna långt isär när man ska dra ut dem.

Imorse innan jag gick till skolan hann jag fotografera dem - det är svårt att fota nu när det är mörkt när jag går till skolan och mörkt när jag går hem från skolan.

Det är svårt att fotografera så att den vackra glansen kommer fram - det var dessutom fortfarande ganska mörkt vid halv nio tiden imorse. Men ungefär såhär ser det ut!



Det är tio stycken topsband i olika färger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0