Hälsat på i växthuset

Efter stor pannkaksfrukost så gick vi upp till växthusest för att hälsa på mina växter som är på vinterförvaring där. Alla pelargoner, min lilla agave och echiverior.



Philip med en av mina pelargoner som har växt till sig rejält efter att jag tog den som stickling förra våren.



Snön ligger hög utanför växthuset och skottkärrorna står på rad i odlingsbäddarna.
Ganska stor skillnad jämnfört med hur det såg ut i sommras, kommer sakna tiden i skolaträdgården. Kommer knappt vara där något alls i tvåan, i alla fall inte för att odla. Den uppgiften får vi lämna över till ettorna. Man får väl flörta in sig så att man får komma och smaka lite sen i höst:)




I sommras när gurkorna, chilin, och tomaterna frodades inne i växthuset.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0