Lite sjukling

Vaknade ett par gånger imorse av väldigt höga "JAAA" ännu högre "NEEEEEEEEEEJ" - ingen fara, det var bara Philip som kollade på hockyen som vi förlorade för övrigt så nu blir det inte mer hockey för Sverige i detta OS.

När jag slutligen vaknade av min väckarklocka var jag helt täppt i näsan och det kändes som att jag hade ett helt ton grus i halsen. Orka bli sjuk igen:/ Men jag ska ändå gå till skolan efter lunch, vi ska så lignoser och perenner och det vill jag inte missa. Dock vill kanske mina klasskamrater helst slippa bli smittade med något.

Planen var att åka till Göteborg och shoppa upp CSNet som kom idag, men vi får väl se. Blir jag inte friskare får det kanske vara...

Nu ska jag hoppa i mitt underställ och förbereda mig för en mkt kall eftermiddag i växthuset!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Krya pådej!

2010-02-25 @ 14:45:04
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0