Larvigt

Vi stöter med jämna mellanrum på alla möjliga insekter och kräliga djur i trädgården. Det går inte en dag utan att man ser ödlor pila iväg längs gruset och nyckelpigelarverna brukar trivas bra med att bo på min hatt och i mitt hår.

När vi var och jobbade i Jardin du Soleil i fredags stötte vi på en larvig liten krabat. Han såg ut att ha blivit målad med starkaste gouachefärg och var en riktig skönhet!



Han satt på en liten bronsfänkålsplanta och vilade sina larviga fötter.
Eftersom fänkålsplantan tyvärr inte fick vara kvar så fick han bo under en liten buske istället!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: ja jag älskar deras smink, tycker det är väldigt bra kvallite för pengarna1

2010-07-03 @ 17:40:40
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Hejsan!

Det är nämligen så att jag för ca en vecka sedan blev intervjuad av Aftonbladet angående varför jag tror Michael Jacskon lever. Du kanske har redan sett inslaget, om inte kan du se det på min blogg. Efter det blev jag intervjuad av olika radiokanaler så som Rix FM och P4. Men nu undrar jag vad du tror, alltså om du tror Michael Jackson fortfarande lever och att han bara har fejkat sin död? Läs mitt senaste inlägg och skriv gärna vad du tror och tycker. Tack ska du ha! :)



Jag har nu bloggpaus till 29:e augusti, efter det kommer jag förklara mer anledningar till varför jag tror MJ kan ha fejkat sin död, jag har alltså fler bevis. Så han en trevlig sommar så ses vi i slutet av augusti :D.

2010-07-03 @ 17:52:01
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0