The Gardens of Versailles

För mig som trädgårdsstuderande är Versailles trädgårdar långt mer intressanta att besöka än själva slottet.

Att se de strikt skötta buxbom och gräsparterrerna och de flera meter höga boskéerna var verkligen en upplevelse.

En upplevelse som jag gärna vill dela med mig av i ännu en bildbomb från Versailles.



































..och med det här inlägget är berättelsen om min praktikperiod i Frankrike slut, hoppas ni har njutit lika mycket som jag!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Min kvinna du och jag i Versailles... puss puss

2010-07-30 @ 13:15:06
Postat av: Isabelle

Jag far komentera igen for det ser inte ut som att det blev nagot av det.



Ville bara saga att det var sa trevligt du och jag i versailles. Jag vet allt att du tankte pa killen din och inte pa mig under hela varan\min romaniska vistelse

2010-07-30 @ 13:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0