Ännu mera tråkväder:/

Blev väckt av Philip vid tio imorse (helt okej eftersom klockan egentligen bara var nio, ni har väl int glömt att ställa fram klockorna!?) men när jag såg vilket tråkväder det var, idag igen, så ville jag verkligen inte gå upp.
Ännu sämre blev det när Philip breskrev hur varmt och soligt det var hemma, grrr! Jag vill ha solsken och varma dagar!

Jag har dessutom fått musarm efter att ha spenderat alldeles för mycket skoltid framför datorn med vårt senaste arbete. Extra intressant är det eftersom jag inte ens har en mus till min laptop. Så nu får jag använda vänsterhanden ett tag framöver.




Kan det inte se ut lite mer såhär i Sverige? Det kommer det kanske att göra visserligen med tanke på den hastighet som växthuseeffekten rasar fram med.

Bilden är tagen från vår hotellbalkong i Thailand 2007, en underbar resa!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0