Four days and counting



bildkälla

Nu är det bara FYRA DAGAR KVAR tills jag och Isabelle åker till Frankrike för vår sex veckor långa praktik på vackra Chateau Villandry i Loire Dalen.
Isa ringde helt resfebrig och stressad över vad hon skulle packa, vi börjar nog bli lite nervösa båda två nu. Det är nog för att det inte är vilken semesterresa som helst som vi har framför oss.

Jag vet inte alls hur vi kommer ha det med internet där, så tyvärr kommer det nog vara väldigt låg uppdatering på bloggen. Det känns tråkigt eftersom jag kommer att ha så mycket att skriva om och hundratals fina bilder. Men det löser sig på något sätt, det gör det alltid!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Fundera grönt

Håller tummarna att ni får det toppen!

Jag ska till Frankrike i slutet av juni och tänkte åka till Villandry bland annat. Hoppas jag hittar er då!

Ha det bäst!

Nanna

2010-05-31 @ 09:48:19
URL: http://funderagront.blogspot.com/
Postat av: martina

det kommer såkert bli superkul! :D

2010-05-31 @ 18:23:34
Postat av: B R O W N S U G A R

Härligt :D

2010-06-01 @ 18:49:04
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0