Ballerinasockar

Nu är mina sockar av Regia garnet mamma köpte till mig i Tyskland färdiga!
Jag passade på att få hjälp med fotograferandet när jag var på stickmys hos Evelina idag. Elin ställde upp som sockfotograf, och låg och krälade på golvet (bildbevis finnes), sen när mina var förevigade knäppte jag några bilder på hennes dundersnygga sockar!
Trots brist på balettundervisning i i min ungdom har jag förmågan att stå på tårna, alltså HELT på tårna, inte utan smärta, men jag kan i alla fall. Så när Elin uppmande mig att stå på tå när hon fotade så fick hon som hon ville.

Det här är mitt andra projekt i 12 in 2011 hos ravelry

Så härmed presenterar jag - Ballerinasockarna!








Kommentarer
Postat av: miastickar

Jag är djupt imponerad både på sockarna och hur fint du står på tå!

2011-04-01 @ 22:27:09
URL: http://www.miastickar.blogspot.com
Postat av: Sarah

Vad du kan!!! Finfina sockar och finfin balettfot. Bra gjort. Såg inlägget om Knit-Pro, jag har inga själv men läste nåtliknande på en annan blogg (kommer inte ihåg vilken)där det var flera som upplevde "brister", fint uttryckt.

Sarah

2011-04-04 @ 19:03:10
URL: http://deotaligaprojekten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0