En award!



Fina miastickar har gett mig en award!
Jag fick den för mitt intresse för att spinna med slända som jag delar med mia, som är väldigt duktig på det!

Det ingick också att svara på några frågor, so here goes!

Ta upp närmaste bok, slå upp sidan 18 rad 4 och vad står det där?
"Hon är bara sex år". Sa jag som förklaring.
Vad var det senaste du såg på TV
Nyheterna på kanal 4
Bortsett från datorn vad hör du just nu?
TV - nyheterna
När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igår kväll när jag var på väg från Friskis och Svettis i regnet
Vad har du på dig?
Svarta, thigta byxor och svart klänning
Vilken var den senaste filmen du såg?
The Kings speach - en väldigt bra, verklighetsbaserad film med Collin Firth i huvudrollen
Skulle du överväga att flytta utomlands?
Absolut, olika länder som Nederländerna, Belgien, Austrailen och Nya Zeeland lockar!

Jag ger vidare awarden till Elin - geniet bakom theknittingseaman
Hon får awarden av mig för att även hon är spinnerska och för att hon tog sig tid att svara på mina många frågor som jag hade när jag kom igång med spinnandet


Kommentarer
Postat av: miastickar

Den filmen skulle jag vilja se!

2011-02-08 @ 21:13:55
URL: http://www.miastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0