Vildrosor från Mia

Efter att ha fallit handlöst för garnet Mia spunnit av sin handfärgade ull som fick namnet Vildrosor så frågade jag så snällt jag bara kunde om hon ville färga lite åt mig också.
Eftersom Mia är världens bästa Mia så färgade hon glatt 200 gram BFL i Vildros-färgerna innan jag knappt hade hunnit uttala min önskan. Snacka om service!

Idag väntade en avi på mig när jag kom hem från jobbet, så jag kastade mig på min röde springare (aka cykeln) och skyndade till ICA där mitt paket låg och väntade.

Kan knappt vänta innan jag får börja spinna, men först ska födelsedagsullen spinna som också går i ljusa vackra färger. Mörkrets tid är förbi!



Blir man inte helt lycklig så säg!

Nu ska jag dock hoppa i sängs, imorgon är det Vänerblommor som står på jobbschemat. Chefen som ska vara i Sunne på torg imorgon var här nyss och lämnade nycklar (och en dödligt snygg sommardahlia med blåsvart bladverk som jag inte vet var jag ska få plats med men jag kunde inte tacka nej såklart..)


Kommentarer
Postat av: Miastickar

Så vackert, förstår att du längtar att spinna!

2011-06-30 @ 18:38:45
URL: http://www.miastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0