Kan man ha för många?

Inga av dessa skönheter är mina, de är tre av min mammas 20 orkidéer, varav nästan alla är i blom.
Jag tror inte att man kan ha för många orkidéer! Mamma har 20 st i ett hus med 6 rum och kök, jag har 8 orkidéer i min etta med fönster i endast ett vädersträck.
Så om hon och jag skulle tävla i antal orkidéer per m2 så skulle jag vinna!







IN ENGLISH - none of there beauties are mine, they are 3 of my moms 20 orkids, almost all of them are at the moment in full bloom. I think it's impossible to get to many orkids! My mom has got 20 orkids in a 6 bedroom house, I have 8 in my 1 bedroom apartment. If we were gonna compete in orkids/m2 I would definently be the winner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0