Kalas!

I lördags firade jag min 23-års dag med vardagsrumspicknick i Göteborg. Vi var en liten men naggande god skara med en blandning av barndomsvänner, gymnasiekamrater och nyfunna Göteborgare.

Vi åt kladdkaka med limemarinerade jordgubbar och grädde, chocolatechip cookies med mandel och Elsas sommarkaka med äpple. Jag kom mig inte för att fotografera härligheterna innan mina fina gäster satte tänderna i det.
Vi blev alla mycket mätta redan efter kladdkakan och åt bara sparsamt av övriga godsaker så det blev en hel del kvar. För mig var det i alla fall en fantastisk födelsedag och jag tror att alla hade väldigt trevligt.

Jag fick också en hel massa överfina presenter - rosévin, garn, topsband, burkar, muffinsformar, ljudbok och en jordgubbsnyckelring.

Självklart stickades det en helt del både innan och efter kalasets början och slut. Eddy och Elin kom lite innan för att sticka och göra stickmarkörer och Eddy stannade en stund för att hålla mig sticksällskap innan hon begav sig till sitt säkerhetande jobb.

Ett stort tack för att ni gjorde min födelsedag så fin!












Kommentarer
Postat av: disa

Grattis i efterskott! =)

2011-05-29 @ 23:42:20
URL: http://disashantverk.blogspot.com/
Postat av: Miastickar

Grattis i efterskott!

2011-05-30 @ 09:57:30
URL: http://www.miastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0