Madame Tussauds

Under helgen i Amsterdam besökte jag, och vi, Madame Tussauds för första gången vi våra liv.
Det var önskemål från lillebror som var sugen på att gå dit när vi var i Amsterdam i maj, men då hann vi inte.
Så med våra förköpte biljetter i hand gick vi förbi hela långa kön på lördag eftermiddag och spenderade sedan några timmar med att hänga med kändisar, kika var Marilyn hade under kjolen, strypa spindelmannan och rocka med Freddie Mercury.
 
Lillebror med Drottning Beatrix av Nederländerna
 
Mamma känner sig något tveksam till George Cloney
 
Brad Pitts äcklig tår, why oh why låter man honom sitta och visa upp dem!?
 
Som utlovat - rockar med Freddie Mercury
 
Spindelmannen försökte antasta mig så jag reagerade blixtsnabbt med att strypa honom
 
Mamma med sina två favoriter - Freddie Mercury och Justin Bäver
 
Tour de France nästa - jag är ju redan snabbare än Lance!
 
Hängde lite med Fiona (nej, min lillebror är inte en jätte men han norpade stubben före mig)
 
Jag kikade under Marilyns kjol och sedan fick lillebror bikta sig för mina synder..
 
Sist men inte minst så sa hade jag en något aggressiv disskussion med Bush!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0