The arrival

Idag väntade en avi till ett rekommenderat brev på mig när jag kom hem från jobbet så jag hoppade på hojen och trampade iväg.



Det lilla vältejpade paket jag fick i handen var poststämplat i Indien och jag fick således genast mina misstankar..



Inuti väntade ett bubblerap - paket med ännu mera tejp märkt - Knit Pro, mysteriet tätnar, får ni några aningar?



Just det, mina nya knitpro - stickor som jag fått skickat till mig från Indien. Varför kan ni läsa om här och här!



På denna bild syns tydligt skillnaden på mina gamla och nya stickor, ni ser hur de är betydligt kortare och trubbigare. En av de gamla är till och med kortare än den andra! Nu hoppas jag på att dessa nya håller bättre. De gamla ska få åka på utflykt till Indien!




Kommentarer
Postat av: Elin

Kan inte låta bli att tycka att det är lite futtigt trots allt... Att de bara skickade ett par... Vaddå service?

2011-05-10 @ 21:46:03
Postat av: Disa

Vad skönt att du fick nya!! =)

2011-05-10 @ 23:15:23
URL: http://disashantverk.blogspot.com/
Postat av: mia

Tänk, det går framåt i saken. Stickorna har kommit. Kanske det kommer mer när dom sett på dina? Tycker i varje fall du ska ha skryt för engagemanget :)

2011-05-11 @ 07:43:40
URL: http://mialivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0